O nama

TAKSI TAXI je nov brend u Beogradu, nastao na temelju već postojećih CD i NBA taksija. Preuzimanjem pomenutih firmi od strane novih vlasnika i postavljenjem novog menadžmenta počele su da se uvode mnogobrojne promene. S obzirom da su i CD i NBA imali karakter i reputaciju lokalnih taksi službi njihovim spajanjem stvorena je mreža taksista koja pokriva ceo Beograd. Kako bi se promenila reputacija i vezivanje NBA taksija za Novi Beograd, a CD taksija za Konjarnik javila se ideja o stvaranju novog brenda sa promenjenim imenom i izgledom krovne oznake, koja će biti prepoznatljiva svugde. Tako je nastao TAKSI TAXI.

Po čemu smo drugačiji?
Novi menadžment je firmu usmerio ka pružanju taksi usluga korporativnim klijentima. U tom smislu učinjeni su mnogi pozitivni pomaci koji su doveli do uspostavljanja saradnje sa kompanijama kao što su: Coca Cola Hellenic, OEBS, Raffieisen banka, Raiffeisen Leasing, marketinška agencija New Moment, Prima media, Gerontološki centar Beograd, Happy TV, Dom zdravlja Jedro, Nokia Siemens, Kingspan, Zajednički informacioni sistemi, Select modeling, restoran Kalemegdanska terasa, restoran Klub Književnika itd.

Usmerenost na korporativne klijente je zahtevala da u svakom segmentu postavimo visoke standarde. Naši vozači su ljubazni, vozila čista, klimatizovana i karegorizovana a osbolje u call centru i administraciji uvek spremno da klijentu posveti pažnju i izadje u susret. Naš menadžment je veoma kreativan i otvoren za saradnju. Upravo zahvaljujući tome dobili smo potpuno novu dimenziju koja nam je omogućila da proširimo polje svojih delatnosti. Tokom 2013. godine pažnja je usmerena i na velike manifestacije, pa smo bili oficijalni prevoznik prolećnog Fashion Selection-a, sajma fitnesa Wellfit 2013, kao i Noći Reklamoždera.

Misija

Naša misija je da svakom klijentu pružimo uslugu na najvišem nivou i doprinesemo stvaranju pozitivnije slike, kako o taksi službi, tako i samim taksistima. Želja nam je da stvorimo mrežu koja će omogućiti da, prilikom poziva iz bilo kog dela grada, čekanje na vozilo bude minimalno, a da se svaka stranka do svog odredišta preveze bezbedno i udobno.

Sve novine koje koje uvodimo usmerene su ka ostvarivanju pogodnosti, pre svega za stranke, a potom i za same taksiste i tom smislu želimo da budemo lideri.

Vizija

Naša vizija je da TAKSI TAXI kao brend postane prepoznatljiv u Beogradu, a potom i Srbiji. Da budemo prvi izbor svake kompanije, kojoj je potreban taksi prevoz, odnosno da TAKSI TAXI i broj telefona 19 9 19 budu prva asocijacija svakome ko pomisli na taksi.


Podelite na:
  • Napišite preporuku za našu firmu i pročitajte preporuke drugih.
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google Plus